|
|
LTW | |||
| Opis | Wysokiej klasy, elastyczny wąż przeładunkowy do paliw. Spełnia wymagania EN 1761 | |||
| Zastosowania | - paliwa i produkty ropopochodne - przeładunek paliw- elastyczny | |||
| Konstrukcja węża | - wąż z gumy | |||
| Warstwa wew. | kolor | - czarny | ||
| rodzaj materiału | - guma NBR | |||
| technologia | - gładka antystatyczna | |||
| Wzmocnienie | rodzaj | - ssawno-tłoczny | ||
| technologia | - miedziane linki antystatyczne - podwójny oplot syntetyczny - spirala ze stali galwanizowanej | |||
| Warstwa zew. | kolor | - czarny | ||
| rodzaj materiału | - guma CR | |||
| technologia | - gładka pofałdowana | |||
| odporność | - na ścieranie - trudnopalna | |||
| temp. min. | -30°C | |||
| temp. max. | 90°C | |||
| Inne | Wąż typu "Omega" rezystancja wzdłuż węża - R<1 Mohm. Z powodu wydłużenia elastycznej konstrukcji węża zaleca się nie przekraczanie ciśnienia roboczego na poziomie 6 bar. | |||
| Index | Średnica wew. (mm) |
Średnica zew. (mm) |
Ciśnienie robocze (bar) |
Ciśnienie próbne (bar) |
Podciśnienie (mH2O) |
Mini. promień zagięcia (mm) |
Standard. długość rolki (m) |
Ciężar (kg/m) |
| LTW-050 | 50 | 64 | 10 | 15 | 5 | 90 | 40 | 1.9 |
| LTW-075 | 75 | 89 | 10 | 15 | 5 | 100 | 40 | 2.8 |
| LTW-100 | 100 | 115 | 10 | 15 | 5 | 150 | 40 | 4.2 |