|
|
PHD F | |||
| Opis | Wysokiej klasy wąż paliwowy, ssawno- tłoczny, służący między innymi do roztankowywania samolotów. Zgodny z wymaganiami EN ISO 1825 typ F. | |||
| Zastosowania | - paliwa i produkty ropopochodne - przeładunek paliw lotniczych | |||
| Konstrukcja węża | - wąż z gumy | |||
| Warstwa wew. | kolor | - czarny | ||
| rodzaj materiału | - guma NBR | |||
| technologia | - gładka antystatyczna | |||
| Wzmocnienie | rodzaj | - ssawno-tłoczny | ||
| technologia | - podwójny oplot syntetyczny - spirala z tworzywa | |||
| Warstwa zew. | kolor | - czarny | ||
| rodzaj materiału | - guma CR | |||
| technologia | - gładka | |||
| odporność | - na ścieranie | |||
| temp. min. | -30°C | |||
| temp. max. | 70°C | |||
| Certyfikaty i dopuszczenia | Zgodny z EN ISO 1825 typ F | |||
| Inne | Wąż antystatyczny - rezystancja mieści się w zakresie 10^3 Ohm < R<10^6 Ohm. | |||
| Index | Średnica wew. (mm) |
Średnica zew. (mm) |
Ciśnienie robocze (bar) |
Ciśnienie rozrywające (bar) |
Podciśnienie (mH2O) |
Mini. promień zagięcia (mm) |
Ciężar (kg/m) |
| PHD F-038 | 38 | 54 | 20 | 80 | 8 | 200 | 1.5 |
| PHD F-050 | 50 | 67 | 20 | 80 | 8 | 250 | 2.1 |
| PHD F-063 | 63 | 81 | 20 | 80 | 7 | 275 | 2.9 |
| PHD F-075 | 75 | 93 | 20 | 80 | 6 | 300 | 3.6 |