|
|
TW-E | |||
| Opis | Wąż ssawno- tłoczny przeznaczony do przeładunku paliw lotniczych, stosowany do rozładunku cystern i jako połączenie cysterna- przyczepa. | |||
| Zastosowania | - paliwa i produkty ropopochodne - przeładunek paliw lotniczych | |||
| Konstrukcja węża | - wąż z gumy | |||
| Warstwa wew. | kolor | - czarny | ||
| rodzaj materiału | - guma NBR | |||
| technologia | - gładka antystatyczna | |||
| Wzmocnienie | rodzaj | - ssawno-tłoczny | ||
| technologia | - podwójny oplot syntetyczny - spirala ze stali galwanizowanej | |||
| Warstwa zew. | kolor | - czarny | ||
| rodzaj materiału | - guma CR | |||
| technologia | - gładka | |||
| odporność | - na ścieranie - trudnopalna | |||
| temp. min. | -30°C | |||
| temp. max. | 90°C | |||
| Certyfikaty i dopuszczenia | Zgodny z normami: PN-EN 12115 oraz PN-EN ISO 1825 (E). | |||
| Inne | Zgodnie z normą PN EN 12115 - wąż typu "Omega" rezystancja wzdłuż węża - R<10^6 Ohm. Zgodnie z normą PN-EN ISO 1825 (E) - wąż typu "M" uzyskany poprzez uziemienie spirali stalowej - rezystancja wzdłuż węża R<10^2 Ohm. Nie stosować do tankowania samolotów. | |||
| Index | Średnica wew. (mm) |
Średnica zew. (mm) |
Ciśnienie robocze (bar) |
Ciśnienie próbne (bar) |
Podciśnienie (mH2O) |
Mini. promień zagięcia (mm) |
Standard. długość rolki (m) |
Ciężar (kg/m) |
| TW-E-025 | 25 | 37 | 20 | 40 | 8 | 100 | 40 | 0.8 |
| TW-E-032 | 32 | 44 | 20 | 40 | 8 | 112 | 40 | 1.0 |
| TW-E-038 | 38 | 51 | 20 | 40 | 8 | 200 | 40 | 1.4 |
| TW-E-050 | 50 | 66 | 20 | 40 | 8 | 250 | 40 | 2.1 |
| TW-E-063 | 63 | 79 | 20 | 40 | 8 | 275 | 40 | 2.8 |
| TW-E-075 | 75 | 91 | 20 | 40 | 8 | 300 | 40 | 3.3 |
| TW-E-100 | 100 | 116 | 20 | 40 | 8 | 450 | 40 | 4.7 |